super 7 Hoorn en Sneek

PeterAU

super 7 Hoorn en Sneek

Postby PeterAU » 31 May 2016, 07:25

Nu iedereen weer een beetje bijgekomen is van de Masters wordt het weer tijd voor het echte werk. In Juni zijn er 2 super7 evenementen op 1 op Hoorn en 1 op Sneek. Tobias is al geruime tijd bezig met een reclamecampagne voor de Finnale op Hoorn wat geresulteerd heeft in (as we speak) 41 inschrijvingen. We hopen dat we ruim in de 50 uitkomen. Zou prachtig zijn.

De zomerwedstrijden op Sneek staan voor de 3e keer op de kalender en ik hoop dat we (na 2 x ca. 25 deelnemers) deze keer boven de 30 uitkomen. Voor de twijfelaars een aantal redenen om mee te doen aan dit evenement.

- late start op zaterdag, voldoende tijd om aan te rijden. Alhoewel de meet and greet op vrijdagavond bij Cafe de Kroon eigenlijk niet te missen is.
- 4 wedstrijden van hoog niveau. Juryboot op het water
- faciliteiten: Ideaal voor zowel de kampeerders, campers en huisjehuurders (zeer geschikt om je familie mee te nemen, www.villaparksneekermeer.nl). Alle faciliteiten nabij de trailerhelling en de bbq die op zaterdagavond in Villa Ruiterhof wordt georganiseerd op hetzelfde park
- goede en gratis stallingsmogelijkheden voor je Finn nabij de trailerhelling. je kunt hem meteen doorrijden na de Finnale.
- sloep beschikbaar voor volgers van de wedstrijden
- en natuurlijk omdat het een super7 evenement is

samengevat, een supergezellig evenement met mooie wedstrijden en goede faciliteiten op mooi zeilwater. Ik hoop jullie allemaal in Sneek te mogen begroeten. (eerst op Hoorn natuurlijk), als er vragen zijn dan hoor ik het graag.

m.vr.gr.

Peter Aukema

Return to “Discussie forum”