Verslag van de het NK Finnmasters

stressfactor

Verslag van de het NK Finnmasters

Postby stressfactor » 03 Sep 2015, 18:54

Fijne Finnvrienden, ik lees net een mededeling op de Finnsite over een verslag. Die webmaster komt zelf ook nog aan de beurt in dat verslag. Echter de publicatie daarvan vind pas eind september plaats. Alvast bedankt voor jullie geduld. Die zal rijkelijk beloond worden. In het artikel ,, De Waarheid van Harderwijk".
Image

Webmaster
Site Admin

Re: Verslag van de het NK Finnmasters

Postby Webmaster » 04 Sep 2015, 12:07

Wouter, kan jij je eind September (2015 ?) alle relevante details van het ONK Masters nog wel herinneren? Lijkt me redelijk essentieel als je je verslag de titel "De waarheid van Harderwijk" geeft.

Ik ben bijvoorbeeld al helemaal kwijt hoe jij in de 4e wedstrijd zo ver voor kwam te liggen dat je de wedstrijd met grote overmacht won. Geen idee hoe het komt dat dat niet in mijn grijze massa is opgeslagen....

stressfactor

Postby stressfactor » 04 Sep 2015, 18:58

Webmaster wrote:Wouter, kan jij je eind September (2015 ?) alle relevante details van het ONK Masters nog wel herinneren? Lijkt me redelijk essentieel als je je verslag de titel "De waarheid van Harderwijk" geeft.

Ik ben bijvoorbeeld al helemaal kwijt hoe jij in de 4e wedstrijd zo ver voor kwam te liggen dat je de wedstrijd met grote overmacht won. Geen idee hoe het komt dat dat niet in mijn grijze massa is opgeslagen....

Fijne Ewout,

Ik ben vandaag ( echt lekker zeilweer) begonnen met de Valkenkampioenschappen. Daarna ga ik volgende week een paar weken recupereren in een andere omgeving. Vervolgens doe ik nog een hoogte stage voor de Boerenkoolcup. Je ziet het mijn programma zit boordevol. Maak je geen zorgen het verslag staat al op schrift en eind september wordt vormgegeven en gepubliceerd.
Image

Webmaster
Site Admin

Postby Webmaster » 05 Sep 2015, 11:56

Return to “Discussie forum”