Boerenkool Cup

henk

Boerenkool Cup

Postby henk » 27 Sep 2014, 14:31

Moet helaas vernemen op de deelnemers lijst dat er meer Belgen dan Friezen hebben ingeschreven .Durf nog niets over de Harderwijk en Niekarkse deelname te schrijven want dat hoeft niet denk ik .Vraag wel aan Harold of hij het lontje of misschien wel de lont aan wil steken in Harderwijk (bommetje) om het geweld op Loosdrecht te temmen met een invasie van strijders en liefhebbers.
Vraag me werkelijk af met dit lijstje of het nog wel de moeite waard is om Vodka mee te nemen .
Henk

Harold

Re: Boerenkool Cup

Postby Harold » 30 Sep 2014, 20:19

Henk, het lontje is inmiddels aangestoken en smeult nu nog wat, maar let op, de fik gaat erin en de Randmeerders komen eraan!!

Chris Frijdal

Postby Chris Frijdal » 30 Sep 2014, 20:44

Leuk als er veel Harderwijkers komen. Jullie zijn meer dan van harte welkom. Chris

Stevoorn

Postby Stevoorn » 01 Oct 2014, 13:28

Wil je avonds toegang tot het HWH terrein, ik heb een sleutel van het hek, bel mij (google en je hebt mijn gsm gevonden) en ik laat je binnen. Let wel geeft even aan Karel (havencommissie) door dat je boot op het terrein staat.

stressfactor

Postby stressfactor » 01 Oct 2014, 18:25

Kom op mannen. Er moeten er nog 20 bij. Het wordt ongeveer windkracht 3, dus er wordt gevaren.
Misschien een beetje regen, maar dat kan de echte Finnzeiler niet bommen. Jullie zijn toch niet van suikergoed? Normaal zitten we tussen de 60 en 70 deelnemers op dit laatste FinnClubHolland evenement dit jaar. De worsten liggen al te ,,wellen", dus zorg dat je er bij bent.
Laat je niet kennen.
Image

Return to “Discussie forum”