Dat ene weekend in Friesland

[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1266: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable
wietze
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1266: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable

Dat ene weekend in Friesland

Postby wietze » 27 Jun 2014, 19:04

Daar sta je dan, op de vooravond van finn pret op het Sneekermeer.
Geen banenkaart, zoekplaatjes en rare poelen om door heente kluwen, maar mooi met 35 man op het Sneekermeer.

Bij voorbaat al chapeau aan Peter en Ronald voor het optrommelen van zeilers om zo de Finn in andere regio's ook te promoten.
Mocht je nou denken... knmi, windguru en dat soort sites geven geen wind aan, stap daar nou aan voorij want naast het zeilen staat er een hoop gezelligheid op het programma. Mocht er nu gen wind zijn, gaat er sowiezo een clinic plaatsvinden over zeiltrim en mast buigingen. WIl je dit meemaken? De 1e start is om 11.30 ( dus vanuit geheel nederland kun je op n normale ochtendtijd vertrekken om dit mee te maken).

Kortom, aanhaken en in de tom tom RCN de potten invoeren!!

GR

Wietze

Chris Frijdal

Re: Dat ene weekend in Friesland

Postby Chris Frijdal » 30 Jun 2014, 10:55

Geweldig weekend in Sneek. Was mijn eerste keer daar, maar zeker niet de laatste. Goede banen, mooi open water met af en toe een shift (Wouter het was jouw weer!!!).
Bij Roland een goed verzorgde FinnBBQ met een man/vrouw/kind of 30 en een hoop sterke verhalen.
Peter, hartelijk dank en tot volgend jaar. (Dan moeten er zeker 50 Finnen zijn!!!!)

Nanne

Postby Nanne » 30 Jun 2014, 12:49

Sluit me graag bij Chris aan. Leuk evenement met geweldige promotor Peter Aukema.voor al zijn moeite om zeilers naar Sneek te trekken. Ook de BBQ was heel geslaagd in het huis naast de Potten van Ronald de Ruiter. Ronald en Peter bedankt voor al jullie werk, het was geweldig en heel gezellig. Het lichte weer liet veel shifts toe en concentratie en Chris was zo slim om de belangrijkste shift op de finish te pakken. Tot 2x toe maakte hij een grote achterstand goed. Ook de KWS was scherp om ocs-sers in de gaten te houden de lijn volledig door te varen en opnieuw te starten. Jammer voor Tobias en zo bleef de ocs toch staan. Nanno bleef scherp en allert en pakte Bart Brijder de lokale hero op de finishlijn.
Al met al een heel leuk evenement.

stressfactor

Postby stressfactor » 01 Jul 2014, 15:57

Inderdaad Chris, het was helemaal mijn weer. Zaterdag dan ook vooraan gefinisht op de onderlinge van HWH. Zondag kon ik niet helaas. Ik dacht beide dagen tussen de 10 en 15 boten. Niks zoeken naar trailerplaatsen, niet naar de Roekepolle, forget de Sijbesloot en de Pollen ( voor de Friezen Puollen). Het was ook het hele weekend droog onze regio. Verder heb ik nog een verleden in Sneek, niet geliefd bij het wedstrijd comité. Maar misschien volgend jaar.....
Image

Chris Frijdal

Postby Chris Frijdal » 01 Jul 2014, 17:36

Gefeliciteerd met je mooie plaats bij de onderlinge Wouter. Ik begrijp uit je bericht dat je er volgend jaar sowieso bij bent, leuk. Trouwens we zijn helemaal niet op al die enge plekken en sloten geweest, alleen op het meer! En tijdens de wedstrijden hebben we geen spat regen gehad. :ugeek:
Tot zaterdag op de Vrijbuiter!

Return to “Discussie forum”